Re: Jak to jest z radeon 9100 sapphire 64MB

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 10:08:58 MET DST

> A wlasciwie to po co to cale zamieszanie?
> Po co psuja sobie marke?

Wynika tylko z tego że ludzie chca kupowac wszystko nataniej i firmy
produkują dla takich ludzi karty. Oszczędza się na nich na pamieciach
(instalując słabsze pamieci i zaniżając taktowanie) no i zamiast 8 sztuk
pamieci - tylko 4 sztuki. Oczywiscie na tym się nie kończy :-)
Dla tych którzy są skłonii zapłącić kilka zł wiecej są "normalne wersje"
kart graficznych ...
Jest sporo osób które kupują tylko to co najtańsze. Nie ma dla nich
znaczenia ani marka , ani jakość obrazu ani wyposażenie , ważna jest tylko
cena. Dopiero po zakupie dowiadują się że karta jest 64bitowa , z zaniżonym
taktowaniem z fatalną jakością obrau i itd ...
 Sam mam kilkiu znajomych kórych jak się zapytałem jakiej firmy mają kartę
graficzną to odpowiedzieli mi że mają na układzie Nvidia - marki Nvidia ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///