Jak włączyć komputer? :]

Autor: Wojtek Szczygiel (ws_at__USUN_gazeta.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 09:00:02 MET DST

Witam,

moj kolega ma niestandardowy problem. Komputer nie chce mu sie wlaczyc.
Zasilacz (MGB - 350ATXP4) jest raczej dobry (pali sie dioda Stand-By na
plycie gl.), choc z drugiej strony nie wiem jak sa kontrolowane napiecia.
Moze to ze dioda sie swieci o niczym nie swiadczy. Ktore piny trzeba zewrzec
zeby moc odpalic zasilacz bez plyty i pomierzyc mu napiecia??

Komputer wyłączył sie sam, dokładnie nie wiem w jakiej sytuacji, ale bylo to
okolo tygodnia temu :) i napewno nastapilo przy braku jakichkolwiek
czynnosci. Na początku moj kumpel myślał że komp wszedl, po prostu, w tryb
oszczedzania energii. Problem pojawil sie gdy nie mogl go wlaczyc.
Jezeli nie jest to wina zasilacza, to jak sprawdzic czy sam wlacznik dziala
(po prostu zwierajac dwa piny??)? Czy podlaczenie pinow odpowiedzialnych za
PwrOn pod przycisk reseta powinno zadzialac??

A jezeli nie jest to ani zasilacz, ani wlacznik... co byscie sugerowali
sprawdzic??

--SPRZET--
Asus A7V8X
RADEON 9100