Wirus + kieszen

Autor: - darek - (dbi_at_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 08:22:32 MET DST

Witam grupowiczow...

Chcialem sie dowiedziec czy nic nie grozi mojemu komputerowi po tym jak
umieszcze w mojej kieszeni dysk z wirusem. Chcialem sie pozbyc wirusa ze
starego dysku jaki posiadam i chcialem to uczynic za pomoca np. NAV 2003
skanujac wlasnie dysk w kieszeni. Czy grozi mi to ze po podlaczeniu kieszeni
i po odpaleniu kompa wirus od razu rozgosci sie na moim nowym dysku? Czy
zrobi to dopiero po tym jak skorzystam z zainfekowanego dysku?
I jeszcze jedna rzecz- opis wirusa: blokuje wszelkie exe'ki (odpalanie i
zapisywanie ich na dysku), przetrwal formatowanie wszystkich partycji [ponoc
byly formatowane ale zostalo mu sie ;)]

Poradzcie prosze...

Pozdrawiam
-darek-