zasilacze

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 00:48:45 MET DST

Dobra czytam tu grupę od jakiegos czasu i jakieś zastrzeżenia do zasilaczy
widzę. Czy moglibyście dać jakieś odnośniki, testy a także podać na jakie
firmy patrzeć z uznaniem a co omijać z dalek wzrokiem? Pytam się także z
tego względu bo sam mam Codegena a widzę że to gówno, a kiedyś nie zwracałem
uwagi na zasilacza teraz widzę że też to ważna rzecz. Czym się objawia
użytkownie tzw niedobrego zasilacza? Mój jakoś ciągnie ale te złe opinie
mnie ciekawią jakie są podstawy. Zawsze miło jest dowiedzieć się czegoś
nowego.

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine