Re: Jak to jest z radeon 9100 sapphire 64MB

Autor: Kenickie (kenickieNIELUBIESPAMEROW_at_box43.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 00:13:52 MET DST

> Z tego co wiem to masz prawo rekojmi które obowiazuje 7 dni od zakupu
> produktu. Tak wiec jesli produkt nie spelnia twoich wymogów mozesz go
> wymienic na inny . Rzeczywistosc jest jednak inna :( Sprzedawcy maja te
> prawo zazwyczaj gleboko w 4 literach. Tak wiec cudów sie nie spodziewaj
> jesli juz na poczatku cie tak potraktowano.

Dokładnie tak jest! I to jest SKANDAL!.
Ale fakt jest faktem, że te 7 dni obowiązuje. Najlepiej iść do nich i trochę
sobie pokrzyczeć na nich - nie dać się zbyć. I jeśli odmówią wymiany, to
mają psi obowiązek wystawić na piśmie uzasadnienie takiej decyzji. Jeśli i
tego odmówią, to wtedy trzeba zadzwonić do PIH'u (najlepiej prosząc o numer
obsługę sklepu :)). Nic nie daje straszenie sądem (a co poniektórzy to
próbują stosować).

Pozdrawiam
Marcin