Re: Jak zablokować komputer??

Autor: f_at_za
Data: Sat 17 May 2003 - 23:31:20 MET DST

Użytkownik "J.C." <Manger_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam windowsa XP.
> U znajomego także z XP zauważyłem, że po nacisnięciu Ctrl+Alt+Del pojawia
> się okienko "Zabezpieczenia systemu Windows" i jest tam m. in. opcja
> Zablokuj komputer. U mnie natomiast po wciśnięciu Ctrl+Alt+Del od razu
> pojawia się menadżer zadań.
>
> Co muszę zrobić, aby wyświetlało się u mnie to okienko "Zabezpieczenia
> systemu Windows"

O kurde fajna zagadka. Bawilem sie XP Profesional niedlugo po tym jak sie
pokazalo w wersji PL i nie widzialem czegos takiego. Chyba ze byl odpalony z
poziomu ktoregos z uzytkownikow z ograniczonym dostepem a nie admina (zawsze
dzieciaki mialy mniejsze mozliwosci niz ja).Teraz i tak siedze na 98.
Pozdrawiam - Piotr