Jak to jest z radeon 9100 sapphire 64MB

Autor: RKubiak (rafal_kubiakNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 22:55:17 MET DST

Hello
kupilem w/w karte w duzej firmie na K. Po zakupie doczytalem komentarz
na stronach tej fimy ludzi, ktorzy taka karte kupili. niestety nie ma
tam adresu, coby sie mozna bylo skontaktowac wiec zapytam na szerszym
forum. Gosc pisze, ze kupil na poczatku wersje z 4 koscmi pamieci 64bit
(taka wlasnie mi wcisneli), a na benchmark.pl testowano karte 64Mb z 8
koscmi 128 bitowymi - nr sa takie same, ale roznica jest w kosciach, co
widac na zdjeciach
(http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Radeon_9100/sapphire_9100.html).
Poszedlem z ta rewelacja do tej fimy,aby mi wymienili na karte, ktora
wypozyczyli do testowania na benchmark.pl, ale taki jeden Cham tam
pracujacy wyslal mnie na drzewo twierdzac, ze jesli karta ma 64mb to mam
spadac (gosc chyba pracuje z przypadku, szkoda, ze tak wielu dupkow jest
z przypadku w tej branzy, albo ja mam pecha). W zwiazku z tym mam
pytanie jak to jest z tymi radeonami 9100 shapphire 64MB? jakich
argumentow mam uzyc, zeby mi wymienili ta karte? Czy w ogole mam
podstawy do reklamowania?
dzieki za pomoc
Ralf