Zestawy 5.1

Autor: Qn`ik (bez-mielonki.qnik_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 22:29:00 MET DST

Witam,

Wlasnie kupilem sobie karte SB Live! z obsluga 5.1 i pojawil sie maly
problem.

Poki co mam tani zestaw z Manty, planuje kupic w przyszlosci glosniki
Creative'a. Jednak z tymi, ktore mam teraz, mam jeden "maly" problem.

Mianowicie - centralny glosnik najzwyczaniej w swiecie nie dziala nigdzie,
poza testem (tym w sterownikach do SBLive - ta kobieta mowiaca "left
channel", etc.), zas subwoofer co prawda cos tam drga, ale juz zdecydowanie
za slabo, niz powinien (w niektorych aplikacjach jest calkiem normalnie).
Niestety - w normalnej pracy (czy to puszczenie jakiegos wave'a, czy muzyki)
centralny glosnik milczy jak zaklety. W ustawieniach Windows naturalnie
ustawienia glosnikow zmienilem.

Uruchomilem tez jeden film na DVD (Zycie jest Piekne, dolaczony do jakiejs
tam Gali:) - w InterVideo WinDVD opcja zaznaczenia glosnikow 5.1 byla
niedostepna.

Czy jest to w jakims stopniu wina glosnikow? Czy to normalne, ze centralny
glosnik nie dziala w zwyczajnej pracy (chociaz - on nawet na DVD dzialac nie
chcial...)?

pozdrawiam,
Maciek