Re: padl dysk :(

Autor: tecks_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 17 May 2003 - 20:21:32 MET DST

> Użytkownik "KSIN The Footman" <XXX===real_ksin_at_poczta.onet.pl===XXX> napisał
> w wiadomości news:ba4t06$4mr$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
>
> i jak się sprawuje??
> bo jak mi oddadzą nowy to od razu z nim na allegro i kupuję coś
> nie-IBMowskiego
> zastanawiam się właśnie między tą Baśką a Caviarem (3 latka gwarancji)
> pozdr
> Marcin
> BTW słychać go wogóle podczas pracy??

widze ze te IBM-y to jakies niezle smiecie, moj juz zupelnie odmowil
posluszenstwa, niestety jakies 10 Gb ktorych nie zdazylem przegrac poszlo sie
*****. jesli chodzi o serwis to zaraz poszukam IBM-owskiego na www, widze ze
rzeczywiscie byloby niezlym pomyslem sprzedac to czem predzej jak dostane nowe
(bo to co mam to juz chyba tylko na smieci).

pozdr.
adam