Re: MSI 845-PE a wskazania temp. CPU

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 18:43:52 MET DST

On Sat, 17 May 2003 17:06:14 +0200, "blavood" <bez_spamu_blavood_at_wp.pl>
wrote:

>Witam wszystkich.
>Mam taki problem albo pytanie o to czy czasem wskazania temp. CPU wna plycie
>MSI 845 PE Max nie sa zawyzone.Nabralem co do tego podejzenia potym, jak
>zalozylem na mojego P4-1,8GHz zalmana CNPS 7000-Cu
>i wszystko jest cacy tzn. cisza itd, ale temp jest ok 50 stopni bez
>obciazenia, ustawilem predkosc wiatraka na max i to samo. Wskazani sa
>identyczne no troche nizsze jak na boxowym coolerze intela. Zmiana pasty
>daje zysk okolo 2-3 stopni. Moze znajda sie jakies dobre dusze co sa
> [...]
Do plyt MSI jest dostepny na CDROM program PC Alert - co on pokazuje ?
Mozesz tez sprawdzic to programem FuzzyLogic4 - u mnie roznica miedzy w/w
programami wynosi 4 stopnie - vcool pokazuje 4 stopnie mniek choc poprawne
sa wszkazania w/w programow MSI.