Re: Jaka drukarke laser byscie kupili?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 13:22:06 MET DST

Użytkownik "Slimor" <slimor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupujemy drukarke laser B&W do domu i mini biura.
> cena ok 1000zł moze byc 200-300zł wiecej lub mniej
>
> wymagania
> port IEEE 1284
> dzilaa z Linuxem
> i Win98 i Win 2000
> mozliwosc udostepnienia w sieci.
> w miare niskie koszty eksploatacji
> dobze zeby nie byla windowsowa
> mozliwosc drukowania na naklejkach na koperty lub
> kopertach-adresowanie
>
> Niewiem co myslec o Smsungu nowy produkt = duzo niedoprcowanytch
> usterek co o tym myslicie?

Spełnia dokładnie wszystkie twoje wymagania. Port USB/LPT, Win98, W2k,
sieć, koperty, naklejki, tania w eksploatacji (i to bardzo - można ją
zasypać tonerem z drukarki HP 1000 za 50zł/1,5 napełnień)... Choć to
drukarka GDI to ma sterowniki pod Linuxa.

Nie wiedziałem tylko, że tak staniała ;-) - jest to więc obecnie
propozycja Nb 1 na polskim rynku.

O jakich usterkach myslisz? Ta drukarka jest sprzedawana w Polsce od
prawie dwóch lat, więc co było do usunięcia to już usunięto. Ja mam ją w
firmie od momentu wprowadzenia na rynek i nie znalazłem _żadnych_
problemów. Parametry i funkcje opisane w instrukcji dokładnie
odpowiadały temu, co dostałem. Bardzo miła - po rozczarowaniach
związanych z produktami HP i Panasonic - jest 100%-wa niezawodność
podajnika papieru ;-).

M.