Re: bios K7S5A

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 12:58:03 MET DST

### FI ### w swym wywodzie stwierdza:

> mam nastepujacy problem - chce zaktuwalizowac bios -
> plyta kupiona zostala 01.2002 w wersji z lanem
> w instrukcji mam napisane ze to wersja v.1.0
[..]
> - K7S5A PCB 1.X/3.X ?
> - K7S5A+ PCB 1.0x ?
> - K5S5A PCB 5.X ?
> - K7S5A2 PCB 1.0/1.0a ?

Model plyty to chyba najlepiej odczytac przy starcie Biosu, napewno jest tam
gdzies napisany. Prawdopodobnie masz K7S5A PCB 1.X. Co do PCB to dobrze
byloby sie upewnic czy aby napewno jest to 1.x poprzez poszukanie nadruku
gdzies na plycie glownej (chyba gdzies pomiedzy slotami PCI powinno to byc
napisane). Biosy do 1.x masz na samym dole na stronie ECSa.