Re: vodoo2, directX 9.0 PL

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 12:03:08 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM> napisał w wiadomości

> Użytkownik "uczen" <a_at_a.pl> napisał w wiadomości

> A po co Ci do tego sprzętu DirectX 9? DirectX będzie obśługiwany przez
> najnowsze gry, a wiadomo że one raczej u Ciebie nie pójdą. Najlepiej
> odinstaluj sobie te DirectX (są w sieci programy to umożliwiające) i wróć
do
> 8.1.

co za różnica czy będą dpiro takie gry czy już są
voodoo2 nie obsłuży w pełni nawet dx8.1
notabene taki gf2 mx400 obsługuje w pełni dx7
więc stosowanie dx9 to idiotyzm
w tej chwili to najlepiej stosować 8.1 bo dx9 jest po prostu do d....
(ciekawe dlaczego microshit robi poprawkę LOL)
a jak nie gras w najnowsze gry to zainstaluj taki, który nie będzie sprawiał
problemów - kombinuj z wersjami metodą prób i błędów
pozdr
Marcin