Re: Czy kupic 17" NEC FE771 SuperBright?

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 11:57:45 MET DST

Uzytkownik "=Kanku=" <k4nku!!!!antyspamowe_wykrzykniki_do_wyrzucenia_at_o2.pl>
napisal w wiadomosci news:ba50g0$80c$1_at_topaz.icpnet.pl...
> Witam serdecznie.
> Zamierzam kupic monitor 17-calowy z dobra charakterystyka, nie meczacy
> oczu, dobrym odswiezaniem, trwaly i po w miare przystepnej cenie.
> Moim typen jest aktualnie model 17" NEC FE771 SuperBright.
> Mozna o nim poczytac tutaj:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3872
>
> Czy jest to dobry zakup / czy jest to ekonomiczny zakup ?
> Czy monitor wytrzyma kilka lat (gwarancja 36 miesiecy) - oczekiwalbym co
> najmniej 5 lat bezawaryjnej pracy.
> Czy wystepuja jakies negatywne obiawy o ktorych nie pisza w opisie
> [...]

1000 ??
W Lublinie chodza po 700 z kawalkiem.
A co do tego monitora to jest super.
Bardzo ladny i wyrazny obraz, nie meczy oczu.
A tej klasie cenowej to najlepszy wybór.
pozdr
Marcin