Problem z internetem (siecią)

Autor: Czoper (czoper88_at_interia.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 10:41:13 MET DST

Cześć!

Kupiłem nowy dysk (Segate 40 GB), zrobiłem 2 partycje, format itd...
Do tej pory miałem w kompie dysk 4,3GB i na nim WINDOWS i INTERNET (i jakieś
programiki)

Teraz zainstalowałem ten większy jako MASTER (dwie partycje 10GB i 30GB), a
ten 4,3GB jest jako SLAVE.

PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE: zainstalowałem na jednej partycji Windows i
podstawowe sterowniki (grafika, dźwięk...) + kartę sieciową i DODAŁEM
NIEZBĘDNE PROTOKOŁY (klient sieci Microsoft)
NIESTETY!!! Nie wykrywa serwera!!!
Dodam że jesteśmy w sieci w 5 osób, mam Win98 i JAK WŁĄCZE TEN PIERWSZY DYSK
4,3GB JAKO MASTER a ten 40GB odłącze (w biosie) WSZYSTKO JEST OK (strony się
otwierają itd...)

o co tu chodzi??? HELP ME! Please....
z góry dzieki...