Re: CD ROM nie widzi danych na płytach CD RW?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 10:01:08 MET DST

On Sat, 17 May 2003 08:02:37 +0200, AS wrote:

> No właśnie CD ROM nie widzi danych na płytkach CD RW, natomaist CD R widzi.
> Zainstalowane INCD. Nagrywarka widzi wszysttko. Sprzęt jest nowy - CDROM LG
> 52x, a nagrywara 48 32 48 też LG. INCD był przeinstalowywany i nic.
> Sprawdzane na nowych płytkach CDRW. Bardzo proszę o jakieś sugestie.

Wymień tego CD_ROM. To faktycznie największy badziew pod słońcem. Nie
jestem wrogiem LG - nagrywary robi dobre, DVD- przyzwoite (IMO - troszke
za głośne), ale CD_ROM x52 LG to legendarna konstrukcja - niektóre
sztuki padają o godzinie użytkowania; bywało, że zdążyłem zainstalować
Windows, ale driverów już nie ( i to nie był pojedynczy przypadek),
kilka sztuk padło mi dosłownie po włożeniu płytki - napęd się rozpędził
i to by było na tyle...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!