Re: Problem z GeForce 4 Ti4200

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 06:52:07 MET DST

On Fri, 09 May 2003 18:56:20 +0200, kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl> wrote:

>Witam,
>Mam taki problem z kartą PixelView GeForce 4 Ti4200 64 DDR 8x:
>Przy kilkuminutowym "wysiłku" karty (np. granie w UT2003, NFS6) obraz
>zatrzymuje się na pewien czas i gra idzie dalej na kilka/kilkanaście
>sekund - potem znowu się zatrzymuje na kilka sekund - i tak cały czas.
>Podczas normalnej pracy w Windows problemu nie ma. Hardware Doctor
>pokazuje, że wartość "-5 V" jest bardzo bliska ustawionej granicy (-5,49
>V) - czy to może być powodem tego zatrzymywania się obrazu ???

Napiecia -5 V na wspolczesnych plytach sa zupelnie niewykorzystywane choc
BIOS moze je kontrolowac i w przypadku wiekszych odchylek jakos reagowac
az do zatrzymania Systemy wlacznie.
Problemem wielu kart w tanim wykonaniu jest zby wysoka temperatura
procesora graficznego w czasie wysokiego obciazenia np. grami. Sprawdzic
mozna palcami - w czasie normalnej pracy w Windows karta graficzna
praktycznie nic nie robi !!! wiec nie grzeje sie.