Re: Jak polaczyc dwa PC

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 01:06:31 MET DST

-=:alkos:=- napisał/a...

> Jaki znacie sposób połączenia dwoch pecetów. Zalezy mi na szybkosci-
> obrobka
> ewentualnie

> USB2.0 będzie AFAIK szybsze (delikatnie), ale raczej bardziej problemowe ze
> strony OeSa. Jeśli stawiasz na obróbkę video, kup 2 karty firewire -
> będziesz miał 2 w jednym (połączenie z kamerą)

 Nie jestem przekonany, czy firewire potrafi pracować w trybie
 host<->host. Czy nie jest przypadkiem tak jak z USB, że do magistrali
 może być podpięty tylko jeden host? Jeśli tak, pewnie są potrzebne
 jakieś specjalne przelotki etc. Jednym słowem - wynalazki. Nikt
 poważny tego nie stosuje. Mogą być jazdy ze sterownikami itd.
 A wygląda na to, że człowiek szuka rozwiązania do PRACY a nie do
 ciągłej ZABAWY. IMO ethernet (czy fast czy giga) będzie znacznie
 lepszy.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]