radek9100 i zmiana agp - problem:|

Autor: Bartek (bszspox_at_wp.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 20:27:45 MET DST

Witam
  Wlasnie zainstalowalem sobie nowe catalysty a przy okazji control panel.
Tak sobie patrze i w jednej zakladce mam ustawione agpx2. Zmienilem wiec na
4x i zresetowalem kompa - karta przestala byc wykrywana, windows zaczal
bardzo wolno chodzic, sam control panel tez nie chcial sie juz uruchomic (bo
nie wykrywalo, ze mam karte ati...) Pomogla dopiero reinstalacja sterow, ale
nadal mam ustawione agp2x. Co moze byc przyczyna takiego zachowania sie
karty? Poprzednio mialem tez ati, ale na agp2x wiec moze w biosie cos trzeba
przestawic? Sprzet: sapphire r9100 64mb 128bit, plyta abit kx7-333, athlon
xp1,8k
pozdr. bartq