Uszkodzony procesor? cd.

Autor: Wiktor (widu81_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 20:24:56 MET DST

Dzisiaj zamontowałem nową, przetestowaną, firmową pamięć PC100
i żadnej poprawy. Czasem system się załaduje i po chwili wyskakuje błąd
Explorer, czasem jeszcze przed załadowaniem systemu wyskakuje błąd
krytyczny, albo krytyczny wyjątek. Ale jak uda mi się załadować program do
sprawdzania wydajności procesora, to wszystko gra; jak włączę w trybie
MS-DOS DocMem - do testowania pamięci - to wszystkie testy wychodzą dobrze;
jak w trybie MS-DOS włączę grę DSJ - to działa jak marzenie; ale przy próbie
załadowania "Łindołsa" wszystko się sypie.
Czy jest jeszcze coś co można z tym spróbować zrobić?

Pozdr.
Wiktor