pyt techniczne(probl z dial up)-microsoft mnie olało

Autor: kamelot (kamgoch_at_mp.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 16:42:25 MET DST

po reinstalacji win XP i SP1 i próbie połączenia się z internetem przez dial
up ,wyskakuje komunikat okna "wybieranie numeru ręczne"ktory zmusza mnie do
wdzwaniania sie do internetu recznie poprzez sluchawke telefonu..

NIE WIEM GDZIE SZUKAĆ USTAWIEŃ BY POŁĄCZENIE ODBYWAŁO SIĘ
AUTOMATYCZNIE.,proszę o pomoc

zapytałem o to technicznych z MF-Polska,oczywiście mnie olali,powinni ich
tam wszystkich pozwalniać..

pozostały mi tylko grupy.

poz,.kamelot