Re: gf 4 mx420 czy gf 2 ti

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 15:45:55 MET DST

W poście news:ba2l63$i8d$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Kubu$ <kubuss_at_go2.pl>
wystukał(a):
> A ja slyszalem, ze lepiej brac GF4 bo w przeciwienstwie do GF2 nawet TI
> posiada nowe mozliwosci w 3D, ktorych jeszczenie po prostu bylo w GF2

Hmm a po co komuś te możliwości o prędkości pojedyńczych klatek na sekundę.
W większości się kupuje grafę po to by grać, więc niech bierze to co mu da
lepszy framerate. A tak wogóle to GF4 to nie wiem co tak konkretnie nowego
daje, bo twoja teza by miała potwierdzenie gdyby zamiast GeForce4 by miał do
wyboru najniższego FX'a, jako że ona naprawdę ma cośtam konkretnie lepszego
czyli pełna obsługa DX9

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine