Re: Karta graficzna- jaka..?

Autor: Darek P. (pustynia_at_go2.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 15:51:12 MET DST

Ja mam WinFast GeForce4 Titanium 4200 My Vivo. Jest bardzo dobra. W
komplecie mialem kilka kabli d rozngo laczenia si z kamra czy telewizorm i
programy i gry. Jestem bardzo zadowolony z niej. dobre dsyc ciche
chlodzenie. Kosztowala mnie ok 800 zł. Niby jest teraz zastepowana GeForcem
4800. Karty w tych cenach maja dosc zblizone parametry i raczej duzo sie nie
roznia. Głowna moja rada to kupis fuul wypas zeby miala wszystko w
standardzie bo pozniej sa problemy z dokupowaniem. Darek