partycje pod XP

Autor: Jaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 14:57:07 MET DST

        Mam taki problem: mam dysk podzielony na dwie partycje i z tego co
pamiętam, chociaż ręki sobie za to nie dam uciąć, dzielony był na partycje
ntfs kiedy już były na nim dane. Robione to było zdaje się za pomocą
menadrzera dysków. Problem w tym, że ta partycja na której siedzi system ma
jakieś 60GB a ta druga 15GB. Wolał bym rzecz jasna żeby było odwrotnie. W
związku z tym moje pytanko, czy bez formatowania całego dysku można zmienić
obszary partycji dysku?