Re: 3dmark2001se a 2003 - jaka różnica

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 16 May 2003 - 14:54:50 MET DST

> Witam Shaman
> Jak Ci się udało podkręcić go na 2400+. Mam to samo tylko na płycie MSI.
> Dochodzę do 145MHz x12.5 , maszynka chodziła ze 30minut (divX) i
samoczynny
> restarcik. Jak ustawię powyżej 145MHz to przy odpalaniu czarny ekran i
> trzeba biosa kasować. Czytałem, że to przez Radeona.
> Jakie masz ustawienia w biosie?

? przez Radeona ? ja normalnie ustawiłem szynę na 166, mnożnik na x12 i
rura.. ruszyło od strzału.. ostatnio zajęty jestem i nie mam czasu się tym
bawić więc podniosłem napięcie procka na 1,575 a dla RAMu dałem jakieś
spokojne wartości - chyba 6-3-3-CL2.0

spróbuj ustawić procka na 12x166 z podniesionym napięciem powyżej 1,6V.. RAM
na spokojnie - może pójdzie.. jak nie to może zasilacz nie wydala?

> PS
> Coś mało ostatnio bywasz na pl.rec.kino-domowe
nowy komp pochłonął ostatnio cały mój czas.. dawno nie zaglądałem do tej
szufladki przed kupnem musiałem się sporo dowiedzieć a i tak wtopiłem -
wydaje mi się że niepotrzebnie kupiwałem RAM GEiL'a.. trzeba było kupić
TwinMOSy za połowę tej ceny i tewnie tez by ładnie chodziły.. tym bardziej
że ten RAM wcale nie wydaje mi się taki rewelacyjny..

a na pl.rec.kino-domowe muszę zajrzeć żeby się dowiedziec jaki ///Kaszpir///
w końcu kupił playerek :)

PZDR
Shaman