Re: Epox 8RDA? fuj fuj fuj!

Autor: Feromon (ferromon_at_interia.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 14:26:54 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> LAN ? o ile mnie pamiec nie mysli kazda karta ma swoj wlasny MAC i raczej
> niezmienny ( mowie o kartach PCI)
> za takie "podowiedzi" to panu juz podziekujemy

Każda karta ma swoj adres MAC a oprogramowanie nowych kart pozwala go
dowolnie zmieniać!
A zwłaszcza te zintegrowane z płytą. W BIOSIE poszukaj!
A rzeczywiscie większość providerów internetu broni się przed
"podczepianiem" dzikich
maszyn do netu poprzez rozpoznawanie po MACu. Poznasz to po użyciu
winipcfg.exe czy został ci
przydzielony właściwy IP. No chyba że masz przydzielony "sztywno".

Pozdrawiam
Feromon