Re: za ile mozna kupic

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Fri 16 May 2003 - 11:51:21 MET DST

A Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> pisze, że...

>Za delikatna - złamie się. Co najwyżej małą kawę można postawić. Ale jak
>się tacka sama automagicznie wsunie... :(

Huh... Wychodzi na to, że TEAC jest do d... nawet w tak prozaicznych
zadaniach... :->>> BTW automagiczny (to słowo rządzi, hehe) wsuw tacki
to jest dobre chyba tylko dla DJ'ów, ale dużo prędzej - znajomy miał
takie coś w magnetofonie Technicsa - nie wiem, czy to było dzieło
Technicsa, przypadku, czy może przeróbki - ale od naciśnięcia ejectu i
otwarciu kieszeni po ok. 3 sek. kieszeń się zamykała - akurat, aby
oburącz zamienić kasety... :-) Co do CD-ków - Samsungi miały chyba
automat wsuwający tackę... Paskudztwo, zawsze jak se zostawiłem
otwarte i szukałem płytki, to zawsze mi palce przycięło :-]

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Zmieniłem adres i teraz w nagłówku jest