Re: USB w laptopie

Autor: radar (_sara__at__post.pl_)
Data: Fri 16 May 2003 - 11:38:19 MET DST

> Zgadza się. Są. Tylko ich koszt jest dość wysoki. Wartość karty
> PCMCIA
> przewyższy wartość kompa :) Szukam tańszego rozwiązania nie koniecznie
> równie szybkiego.

ROTFL!!!
Hee, hee, ja tak taniego laptopa nie widziałem ;-))))))
http://www.allegro.pl/search.php?string=pcmcia+usb&exclude=&location_radio=1&selected_country=1&state=0&city=&price_from=&price_to=&category=0&order=t&showing_type=gtext
(skleić link)

--
radar
(...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,