Re: problem z XP

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 10:56:24 MET DST

> Zastanawiam się jak tego szukałeś - ja w google wpisałem: zaawansowane
> zarządzanie energią xp i odrazu znalazłem. Zajęło mi to pewnie mniej
> czasu, niż tobie napisanie tego posta.

A co mi doradzisz jak ja to wlaczylem i komp zamiast sie wylaczac to sie
restartuje, przy wylaczonym tym mam to samo co rozmowca przede mna (Mozesz
teraz bezpiecznie wylaczyc komputer), podejrzewam na 99%, ze to wina dosyc
zasluzonego sprzeta - plyta glowna Asus P2B :((
Mimo wszystko da sie cos z tym zrobic ??

Pozdrawiam
Kubu$