Re: Karta graficzna- jaka..?

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 00:20:06 MET DST

W poście HITwa.27290$_b1.328825_at_news.chello.at,
 DJKapi <a.kurowski_at_chello.pl> wystukał(a):
> Kupilem sobie ostatnio kilka nowszych czesci do kompa i zastanawiam sie
> jeszcze nad zakupieniem nowej karty graficznej bo moj GeForce 2 Mx sobie
> juz nie radzi..:( I tka sobie przegladalem testy i szczerze nie wiem co
> wyybrac.. Jaka karte tak do 800 zl mi polecicie?

Pewnie otrzymasz wiele innych propozycji ale skoro masz tyle pieniążków to
warto się rozejrzeć za Ati Radeon 9500 PRO

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine