Re: Monitory Mag Innovision???

Autor: El_Punky (harper43_at_wp.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 23:46:14 MET DST

> zastanawiam sie nad MAG 996 PF2
> http://www.magi.com.pl/prod.php?nid=6
> monitor ma calkiem dobre parametry a jest w dobrej cenie 1300pln (media
> markt bo tylko tam go w krakowie widzialem w ofercie)
>
> czy zna ktos ten temat??

Vitam!
Szczerze powiedziawszy to miałem okazję porównać obraz z tego monitor z
Samsung SyncMaster 959NF.
I szczerze powiedziawszy nie miałem wątpliwości, który wybrać. Jednak pasmo
przenoszenia o 90 Hz większe na rzecz Samsunga robi swoje.
Tylko w MediaMarkt nie należy kupować monitorów, a jedynie je oglądać! Mój
monitor kosztował tam 1799 zł brutto.
Na giełdzie zapłaciłem za niego niemalże 400 zł mniej.

Pozdrawiam!