Re: Soltek KT400, WinXP - problem z tunerem TV.

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 22:04:08 MET DST

Tomasz 'Newton' Rękawek wrote:
> Spróbuj może MoreTV? Mi też na moim Pixelviewku+Sis620 żaden soft nie
> działał (w ogóle!), a na MoreTV działało pięknie.

Mozna prosic o numer wersji MoreTV? W mojej nawet nie ma PixelView. W sumie
tu nie tylko chodzi o Pixel tez o FlyVIdeo i AverTV (zachowywaly sie tak
samo).

BTW. na moreTV (tym starym) dziala overlay (nie dziala dzwiek ale to
normalne bo nie ma tej karty w konfigu tej wersji). Jednak kiedy daje duza
rozdzielczosc 768*574 w trybie Overlay jak i w trybie RGB pojawiaja mi sie
poziome paski (nie to nie jest przez interlace). Na tych paskach widac
fragmenty poprzednich klatek programu TV. Problem znika po zmianie
rozdzielczosci poziomej na 384 ale to co mnie trapi to to, ze jeszcze na tej
plycie (na poczatku jej uzywania) moglem taka rozdzielczosc osiagnac bez
problemu. W miedzy czasie zmienilem tylko dysk z Baracudy ATA4 na Maxtora
ATA133. Czy to moze byc np wina kontrolera dysku? Wymuszenie pracy w ATA100
czy nawet PIO nie usuwa paskow z obrazu TV.

--
Pozdro
YawoR