Hercules Radeon 9100

Autor: Hare Wolf the Nigger (nigger_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 20:49:43 MET DST

Niedawno stałem się szczęsliwym (bądź nie ;) ) posiadaczem karty z tytułu. W
zasadzie działa dobrze ale:
1. Czy ta karta to pełne 9100 czy wersja L? Spotkałem się z opinią
że to własnie wersja odchudzona
2. Przy starcie kompa nie zgłasza się bios karty
graficznej, ten typ tak ma czy zgłaszać do sklepu uszkodzenie karty? Poza tym
raczej działa bez problemu
3.Zaraz po starcie systemu, przez ekran przelatują jakieś
zakłócenia, tylko na początku, potem juz jest ok. To kolejny feature tej karty,
czy też raczej objaw uszkodzenia? Czy ktoś kto używa tej karty mógłby się
podzielić uwagami na jej temat? Sprzęt to Duron 750, 384 mega ramu , płyta
abit kt7

--
			  Wolf the Nigger
			nigger_at_alpha.net.pl