Re: Która karta SB i który slot PCI

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 19:46:27 MET DST

Użytkownik Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:2376895.Ub7EOjjYSW_at_phoenix...

> Można próbować rezerwować w BIOSie (z różnymi efektami). Albo przekładać i
> dźwięk i sieciówkę.

> Etam, GeForce FX masz, czy co? ;-)
>
> --
> Pozdrówka,
> Artur

Nie tylko Matroxa 8MB

Juz wiem jak to zrobic, ale nie wiem ktore przerwanie wybrac.
SB na poczatku instalacji powiedzial ze zmieni przerwanie,
ale nie proponowal mi ingerencji.
wiec pew nie lubi miec 5, moze zmienic przerwanie sieciowce,
jak uwazasz . sieciowce czy SB, czy zmienic slot.
Anka