wyciszenie dysku

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Thu 15 May 2003 - 19:55:59 MET DST

czy ktos z was probowal wyciszyc dysk?
tzn jakie metody i materialy stosowaliscie?
dodam ze samo polozenie na gombce nie wystarczy bo dysk sie grzeje,
pozatym jak ktos mi znowu 'wskoczy' na biurko to taki dysk
lezacy luzem moze sie uszkodzic.
Co polecacie? moze jakos gabke podlozyc pprzy srubach?
chociaz mam obudowe englight w ktorej do napedow mocuje sie cos
w rodzaju prowadnic i wsuwa po szynach....

ps nie macie moze do oddania 8mb simu? moze ktos ma zbedny a nie
chce wyzucac;)

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'