Re: Która karta SB i który slot PCI

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 19:19:13 MET DST

Użytkownik Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1161373.FiLoBN3h9R_at_phoenix...

> Wolnych przerwań masz mnóstwo, a w manualu jest tabelka dotycząca
> współdzielenia INT A/B/C/D. Tym jak A, B, C, D jest mapowane na cyferki
> nie przejmuj się.
>
> Raz miałem problem z przerwaniami, gdy na jednym siedziała SB128, Riva
> TNT2 (działały razem zgodnie pod Linuksem i Windowsem) i dorzuciłem
> sieciówkę na RTL8138 (deadlock podczas odtwarzania dźwięku w kilka
> sekund) - ale wolnych slotów też masz mnóstwo w razie czego.
>
> --
> Pozdrówka,
> Artur

No i bydle na 3 PCI wzięło sobie przerwanie 5 wiec
sie gryzie z kartą sieciową i kaszana.
Co mam zrobic nie pamietam jak sie zmienialo przerwanie na PCi ,
a manual gdzies zadzialam.
Na PCI 2 jest za blisko grafy "za cieplo"

Pozdrowienia Anka