Re: problem ze sterownikiem do BARRACUDA 7200.7 ST380011A

Autor: KSIN The Footman (XXX===real_ksin_at_poczta.onet.pl===XXX)
Data: Thu 15 May 2003 - 16:22:29 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ba05uo$okp$1_at_news.onet.pl...

> Ściągnij i zainstaluj Intel Chipset Software Utility:
> http://www.intel.com/design/software/drivers/platform/inf.htm

> Jeżeli dysk ma pracować jako master, podłączasz go na końcu taśmy
> 80-żyłowej. Jeżeli ma to być slave, to podłączas na środku taśmy. Jeżeli
> zworki ustawisz poprawnie powinno działać. No chyba, że masz uszkodzoną
> taśmę albo BIOS zbyt stary.
>
> Pozdrawiam,
> Sniper

Dziex za szybka odpowiedz, ale teraz tak: sciagnalem to co kazales,
zainstalowalem 2 resy kompa i ... wchodze do menedzera urzadzen a tam
"typowy znaczek zapytania" pod tytulem "Inne urzadzenia" a po rozwinieciu
dwa nastepne : PCI Mass Storage Controller oraz PCI Universal Serial BUS i
lipa bo w sumie problem sie nie roziwiazal, no chyba ze dopiero teraz pomoze
zainstalowanie disc wizarda ze strony seagate ? (wlasnie sciagam)

natomiast co do kabla, kabel jest OK bo podpielem ten 80 zylowy na czarne
gniazdo, po prostu bios nie wykrywa mi dysku jesli jest on podpiety do tego
do ktorego powinien byc natomiast ze zworkami wszystko ok, czyli pozostaje
aktualizacja biosu? prawdopodobnie...

pozdro