Re: Co Wy na taka konfigurację?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 15:51:38 MET DST

"Roger" <mrroger_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Ale 6kanałów nieuważasz że to mało? Włączę jakąś grę wyżeracza
> pracującą na 12kanałach i mi zmuli lekko działanie :(

Nie rozumiem o jakich 12 kanałach piszesz i w jaki sposób gra miałaby się
przez to zmulić. Generalnie, jeśli masz trochę kasy do wydania to śmiało
możesz kupować dodatkową kartę dźwiękową ale jeśli masz ograniczone środki
to odpuść sobie tą kartę i dołóż do grafiki bo w tym momencie jest to
najsłabszy element konfiguracji, którą proponujesz.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,