Athlon 2400 XP+ i maly wypadek.

Autor: KaMiLeOn (kamileon_at_go2.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 15:38:53 MET DST

Mam pytanko. Podczas zakladania wentylatorka prawdobnie ukruszylem kawalek
procka. Jest to delikatne ale widoczne ukruszenie boku tej czesci ktora
przylega do wentylatora. Na domiar wszystkiego okazalo sie ze plyta byla
uszkodzona dlatego kombinowalem wkladalem i wyciagalem proca i podczas
ktorejs proby cos tam sie obtarlo widocznie. Oddalem plyte do gwarancji a
procka mam w domu i nie mam mozliwosci sprawdzenia.

Stad moje pytanie czy jest mozliwe by byl zepsuty?
Czy mogl sie od tego spalic? Jest to zielona wersja Athlona z BOXa.
No i czy gwarancja mi to obejmie?

A tak przy okazji chodzi o plyte Asus A7N8X Deluxe

Pozdr KaMiLeOn