Re: pytanie do znawców nc

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 15 May 2003 - 15:13:21 MET DST

> no ale przeciez wg niektorych , dyskietka to takze sprzęt , a tego
> dotyczy pytanie ...

czyżbyś należał do tej sporej części społeczeństwa która nie rozumie co
czyta? pytanie dotyczyło pakowania plików - a to już nie jest sprzet.. fakt
że pliki mają się zmieścić na dyskietki dotyczy jedynie parametrów programu
pakującego - nie zaś samych dyskietek jako takich

tak więc NTG na całego :)

PZDR
Shaman