Re: Co Wy na taka konfigurację?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 15 May 2003 - 15:22:08 MET DST

> 1. GeForce MX 440 - 64MB bez DDR (lub z) może inna jakaś, najlepiej z
DDR
> 2. K. Dźwiękowa - SB Live! 5.1
> 3. CPU - Athlon XP 1700+
> 4. Pł. główna - ASUS A7V333 (Raid)
> 5. RAM - DDR 333
> 6. HDD - Segate 120GB (ma być b.cichy, szybki,
> bezawaryjny)
> 7. Monitor - CTX PR705F
> 8. Jaki CD/CD-RW, DVD ?
> 9. Jaka drukarka?

nic nie czytałeś tylko wszedłeś i pytasz no nie? gdybyś trochę poczytał
wiedziałbyś że wszyscy polecą wymienić Ci GF MX440 na Radeona 9100 64MB
128bit

IMO płytę lepiej wziąć na chipie nForce2 - a jesli do kompa nie masz
podłączonego jakiegoś niesamowitego zestawu grającego klasy AA to zamiast
SBLive można wykorzystać dźwięk 5.1 z płyty głównej na nForce2 a za kasę
wziąść więcej RAMu lub większy dysk

HDD - każdy ma inne zdanie.. ale ogólnie zamiast Barracudy większość radzi
Maxtora lub WD (3lata gwarancji) - dysk oczywiście z 8MB Cache'u

monit.. nie wiem ile kosztuje ten CTX ale zastanów się tez nad Samsungiem
755DFX - mam taki w pracy i jest naprawdę świetny.. bardzo dobra ostrość i
zbieżność.. siedzę przy nim wiele godzin i żadnych ocznych bólów :) w
chacie mam Samsunga 550b i tez jest bardzo OK..

DVD - kupiłem LG 8161 - okropnie hałasuje.. nie wiem czy inne tez robią
taki rumor ale ten LG wyje jak potępnieniec - szkoda że wcześniej o tym nie
pomyślałem bo byłoby mnie stać na droższy ale cichszy

PZDR
Shaman