Jak uruchomić kartę sieciową

Autor: Wiesław (nawu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 12:31:45 MET DST

Posiadam płytę główną z nForce2 Solteka (SL-75FRN2-L)
na której znajduje się zintegrowana sieciówka.
Problem polega na tym że nie mogę jej uruchomić.
Na karcie PCI (Surecom) wszystko działa bez problemu ,na takich samych
ustawieniach. Dodam ,że karta włączona jest w biosie i świecą się obie
kontrolki. Ustawienia sieci są takie jak na karcie PCI ( automatyczne).
Próbowałem zmieniać :bez skutku. Sterowniki z płyty inst.(NVIDIA nForce
MCP Networking Adapter). Co jeszcze może być nie tak ?
Może ktoś miał jakieś doświadczenia i zechciałby się podzielić ?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam : Wiesław