Jaka grafa ?

Autor: Fox (foxxx_at_tlen.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 10:29:36 MET DST

Witam
Wlasnie jestem na etapie zmiany sprzetu i w zwiazku z tym mam
maly dylemacik, a mianowicie chodzi o grafike: chcialbym wziasc
Radka 9500pro ale niestety cenowo jest to dla mnie ciut za drogo.
Zdecydowalem sie wiec na Ti4200 / 64MB nie wiem tylko jakiego
producenta. Myslalem nad Prolinkiem ale slyszalem o niskiej jakosci
obrazu. Moze wybrac MSI ?, pytanie tylko czy warto zaplacic za
to o 100 zl wiecej ? Czy tez moze jest jakas lepsza alternatywa ?
POzdrawiam
Fox