Re: Gravis Ultrasound Max czy PnP?

Autor: Paweł Rupiński (oui_at_2com.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 10:01:02 MET DST

> ech, jak ja wtedy chcialem PnP... wyleczylem sie silowo jakis czas
pozniej,
> gdy w jedyny slot isa na nowej plycie wlazl modem.

He, ja kupiłem za ciężkie pieniądze, a potem żałowałem bo się pojawiły NT'ki
i nie działało to wogóle. Trzeba było przesiąść się na jakiegoś SB Pro i
słuchać dźwięku jak z betoniarki.. Potem na szczęście midi wyszły z mody i
nastała era SB Live :) i w zasadzie jakość dźwięku dorównuje już GUS. Teraz
GUS to chyba tylko dla programistów jest coś warte. W sumie to jestem ciekaw
jak się spisują te sterowniki pod Win2k (słyszałem że jakieś trzaski
słychać).

Paweł Rupiński