ATHLON 1700 , winrar i bledy....

Autor: Michal K. (bruneros_at_o2.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 09:28:22 MET DST

Witam !

mam nastepujacy problem...
niedawno skuszony mozliwosciami podkrecania athlona 1700,
nabylem takowego wraz z odpowiednia plyta na NFORCE epox 8rga+
(przesiadlem sie ze starenkiego durona 1200 i plyty abit kt7 raid)

wszytsko ladnie pieknie. processor kreci sie na 2600+ super stabilnie (181 x
11,5)
wsjo dziala super wydajnie. mam jednak maly problem.

podczas testow na predkosc pakowania/rozpakowywania plikow
winrarem wyskakuja mi bledy CRC....
dzieje sie to zazwyczaj gdy plik z filmem ~700MB probuje
spakowac, jako "store" i pociachac na paczki 15 MB.

raz sie uda raz nie , generalnie zazwyczaj podczas testu
2-3 paczki maja bledy.

poniewaz pierwsze co zaczalem podejrzewac to za mocno
podkrecony procek zjechalem na jego ustawienia nominalne.
i dalej to samo. - co moze byc tego przyczyna ?
processor ? plyta ? pamieci (ddr 333 , pracuja w dualu , na grafike
przydzielone 64 mb z pamieci systemowej)? przy normalnej pracy
nie ma zadnych bledow czy tez przeklaman. procek byl wygrzewany
przez 12 godzin i zadnej zwieszki itp. tylko ten winrar szwankuje...

najbardziej podejrzewam kontroler ide na tej plycie.
wiem ze sterowniki nvidi do ide przy nfroce sa delikatnie mowiac
"lewe" , ale to samo dzieje sie na standardowych sterownikach
z windowsa...

pozdrawiam Michal