Re: Czy ktoś modernizował komp na płycie m726

Autor: Paweł (pgoralsk_at_wp.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:32:14 MET DST

Użytkownik "robinspl" <robinspl_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> sorki ale uspokoj sie :-) z tej plyty chocbys wsadzil i p8 to wydajnosc
> bedziesz mial na poziomie dobrej plyty i celerona 333 :-) sorki ale
mialem
> do podrasowania zestaw z ta plyta i sprzedalem to dziadostwo za 70 pln a
> kupilem extra plytke na i 815 .... na tych samych podzespolach komp smiga
> jak malina (celek 500 ).......... nie warto pchac kasy w p3 500 za ponad
200
> pln i miec dalej wola bo plyta ma ata33 i jest tak wolna ze lepiej nie
mowic
> [...]

Bardzo to byc może , ale:
1. Ja nie zauważyłem w dotychczasowej eksploatacji jakiegoś nadzwyczajnego
badziewia, zresztą nie mam jakiegoś szczególnego zapotrzebowania na szybkość
2. Płyta jest w obudowie AT, apozostałe podzespoły HDD 20G, nVidia2 M64
16MB oraz pamięci DIMM raczej byłoby bez sensu przekładać do nowej płyty,
do której trzebaby było kupic nową obudowę.
Lepiej wg. mnie maksymalnie i najtaniej wycisnąć z tego to co możliwe, a za
np 6-12 miesięcy kupic nowy, WÓWCZAS nowoczesny komp, a ten mieć w rezerwie,
lub przekazać komuś z rodzinki.
Pozdr