dylemat(nforce2,pamiec)

Autor: Pietlek (pietlek_at_wist.WYTNIJ.com.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 02:01:42 MET DST

Chcialbym sobie uaktualnic sprzet

tak na oko chcialbym, ogolnie:
athlon2400+
Epox 8rda3+
512mb ram

Czytalem na sieic, niektorzy poelcaja dobry ram i kt333 zmaiast nforce2.
albo trez nforce2 z ramem cl2

Co o tym sadzicie? Juz druga noc na dtym siedze, a musze sie zdecydowac
w ciagu 10h.

mam ograniczenia finansowe, a ram 512 CL2 (kingston hyperx) kosztuje
jakies 550zl, co juz przekracza moje mozliwosci.

To tez pomyslalem sobie ze kupie na poczatek jedna kosc 256mb a druga
dokupie jak beda na to fundusze.

Teraz jesli to bylby dobry pomysl to inwestowac w ram 400mhz czy przy
tym sprzecie 333mhz wystarcza?

A moze olac nforce2 i wziasc kt400/kt333? za nizsza cene?

Pewnie zapytacie do czego mi komp potrzebny.
Glownie surfowanie po sieci, wazne ze w 98% system linux, wiec
kompatybilnosc musi byc. Z grami nie mam zadnego kontaktu, ostatnio
gralem ponad rok temu przez maks 5min ;P (przegrywalem i wolalem wrocic
do innych zajec)

Dzieki wielkie za pomoc, sugestie
pozdrawiam

Pietlek