encore

Autor: Tomasz 'Newton' Rękawek (123newton321_at_321nostalgia123.321pl123)
Data: Wed 14 May 2003 - 22:17:22 MET DST

Znajomy ma nietypowy problem z głośnikami. Ma on kartę SB Platinum
(chyba - w każdym razie nową SB) i głośniki Encore XP4+1. Głośniki to
cztery satelitki i woofer. Satelitki podłącza się do woofera czterema
oddzielnymi kablami (chinch OIDP), a woofer do karty jednym minijackiem.
Od pewnego czasu woofer przestał działać. Podejrzewam że raczej nie jest
to wina softu, a coś się w nim po prostu zjarało, ale chciałbym się
upewnić (może ktoś miał taki problem?). Niezalżnie od tego, do którego
wyjścia w karcie dźwiękowej bym tych głośników nie podłączył i jakiego
ustawienia w programie do obsługi karty bym nie użył, bassów w wooferze
nie ma. Jakieś rady?

Z góry dzięki.

PS. Jestem tu nowy, więc pozdrawiam Was o pececiarze :).

--
Tomasz 'Newton' Rękawek                Słucham teraz szumiącego za oknem wiatru.
N-3 E-17 N-7 E-6 S-7 E-7 S-6 W-7 S-7 W-6 N-7 W-17 N-3 E-1 Skończyłem Rozpoczynaj