Re: Soltek SL-75DRV2 i Athlon XP 2000+ (potrzebne wsparcie)

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 21:02:22 MET DST

> ustawia
> Na wczesnych Soltekach sl75DRV4 (mam to wiem :(( ) 0,13 wogole nie chodza,
wiec
> twoja plyta jako ze jest starsza moze po prostu sobie nie radzic.
Dokladnie, mialem te plyte. Nawet producent na stronie zaznacza ze ta plyta
nie wspiera
procesorow T-bred. Zupelnie nie wiadomo dlaczego. Czym sie rozni ten proc od
palomino
Sa to malo istotne szczegoly. Kiedys cenilem te firme, ale po tym jaju
(nawet taki glupi kt133a
wspiera T-breda :)) bede do niej podchodzil ostroznie. Jest jedna mozliwosc
jaka mozesz sprobowac (sam bym to zrobil, ale niestety nie mam juz plyty)
sciagnij i rozpakuj do katalogu:
http://www.rom.by/Award/patcher/bp-4rc_F.rar
Pamietaj by jeszcze sciagnac rozpakowac i umiescic w tym samym katalogu
http://www.rom.by/Award/patcher/CBROM.RAR
http://www.rom.by/Award/patcher/LHA.RAR
http://www.rom.by/Award/patcher/real_microcodes.rar
Nastepnie umiesc w katalogu orginalny bios sciagniety z kosci i uruchom
narzedzie: "nazwa_patchera nazwa_biosu"
Jest to narzedzie ktore dodaje obsluge nowych prockow (wspiera rowniez
T-breda)
do biosow Awarda (oczywiscie nie tylko to :)). Jesli problem z obsluga
prockow nie jest powodowany sprzetem tylko biosem, jest szansa ze zadziala.
Oczywiscie jesli sprobujesz
to na wlasna odpowiedzialnosc (ryzyko uszkodzen jest male :))
Pozdrowienia
Simon