grafika prooooblem

Autor: mnemonik (KILL_at_SPAM.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 19:58:57 MET DST

Mam kłopot i proszę o pomoc.

Testowałem kilka k. graf. (riva tnt2 agp) i ustawiłem trochę za
wysokie parametry karty w stosunku do możliwości monitora.
Efektem tego jest black screen z okienkiem informacyjnym monitora o
ustwionych zbyt dużych parametrach. Nie ma możliwości zmiany ustawień,
bo monitor jest "nieczuły". Zmieniłem kartę na PCI, odpaliłem sprzęt,
wywaliłem sterowniki i karty z sytemu, restart, zmiana karty z
powrotem na agp (zmiana ustwień w biosie) i znowu ten sam komunikat.
Może wywalić jakieś wpisy z rejestru ?
Dajcie ludzie znać, bo nie mam siły reinstlaować Win XP prof.

Jacek